Już w czwartek, 13 maja o godz. 17.00 odbędzie się spotkanie on-line dla ósmoklasistów i ich rodziców na temat wypełniania wniosków w elektronicznym systemie rekrutacji.

Aby wspomóc Państwa w obsłudze elektronicznego systemu wspomagania rekrutacji do klas pierwszych szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2021/2022 w czwartek, 13 maja o godz. 17.00 odbędzie się webinarium podczas którego zostanie zaprezentowany  - krok po kroku -  proces wypełniania wniosku, wyboru szkół i oddziałów, sposób podpisywania elektronicznego wniosku,  omówiony zostanie harmonogram rekrutacji.

Spotkanie będzie dostępne dla wszystkich zainteresowanych bez ograniczeń.

Webinarium  będzie udostępnione przez stronę rozprowadzającą: https://www.vulcan.edu.pl/strona/akcja-rekrutacja--elektroniczne-nabory-w-trakcie-pandemii-2021-852 która przekieruje kandydatów na właściwe wydarzenie w serwisie YouTube.

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu.

 

 

Kontakt

Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica
05-075 Warszawa
ul. Armii Krajowej 39

Tel.: 22 773 90 52
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

NIP: 952-147-19-36

REGON: 000799575